Contract de servicii Nr. 34147 data 02.09.2021 ROMACTIV BUSINESS CONSULTING S.R.L.

Contract de închiriere S.C. TOPO CAD VEST S.R.L.

ACT ADIŢIONAL 4 LA CONTRACTUL DE PRESTĂRI SERVICII Nr. 18355/10.03.2021

Contractul de Furnizare nr. 32502/09.08.2021 incheiat cu S.C. IASI IT S.R.L. avand ca obiect achizitionarea de Solid State Drive.

Execuţie lucrări exterioare pentru obiectivul de investiţii ”GRADINIŢĂ CU PROGRAM NORMAL NR. 1 ORAŞ MIZIL, JUDEŢ PRAHOVA” care se derulează prin SEAP:
– Obiectul achiziției: Execuţie lucrări exterioare pentru obiectivul de investiţii ”GRADINIŢĂ CU PROGRAM NORMAL NR. 1 ORAŞ MIZIL, JUDEŢ PRAHOVA”;
– Număr anunț de participare: CN1033312;
– Documentația de atribuire este publicată în SEAP, în cadrul anunțului de participare nr. CN1033312.

”Servicii de proiectare, asistenta tehnica și execuția lucrărilor necesare pentru implementarea proiectului „Reabilitare, extindere și dotare infrastructură Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalului Orășenesc „Sfânta Filofteia” Mizil, județul Prahova” care se derulează prin SEAP:
– Obiectul achiziției: Servicii de proiectare, asistenta tehnica și execuția lucrărilor necesare pentru implementarea proiectului „Reabilitare, extindere și dotare infrastructură Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalului Orășenesc „Sfânta Filofteia” Mizil, județul Prahova;
– Număr anunț de participare simplificat: SCN1090673;
– Documentația de atribuire este publicată în SEAP, în cadrul anunțului de participare simplificat nr. SCN1090673.

– ”Achizitie consumabile pentru Xerox DocuCentre 2020” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 26.07.2021:
o Operator economic: S.C. DNS BIROTICA S.R.L. București;
o Necesitate: activitatea curentă DIAMPE;
o Obiect: Achizitie consumabile pentru Xerox DocuCentre 2020;
o Cantitate achiziționată: 2 bucăți waste tonner, 2 bucăți tonner C, 2 bucăți tonner Y, 2 bucăți tonner M, 2 bucăți tonner BK;
o Valoare: 1.372,48 lei;
o Cod CPV: 30124300-7 Tambure pentru aparate de birou (Rev.2), 30125110-5 Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)

– ”Servicii de publicitate şi informare pentru proiectul “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Oraşul Mizil”” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 05.08.2021:
o Operator economic: S.C. LEMINGS S.R.L. Constanța;
o Necesitate: implementare proiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Oraşul Mizil”;
o Obiect: Servicii de publicitate şi informare pentru proiectul “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Oraşul Mizil”;
o Cantitate achiziționată: 1 contract (publicare anunţ de presă privind începerea proiectului, execuție și montaj panou de informare temporar, 10 etichete autocolante 100 mm x100 mm, publicare anunţ de presă la finalizarea proiectului, execuție și montaj placă permanentă);
o Valoare: 3.260 lei;
o Cod CPV: 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev. 2)
Contract de servicii nr. 32252 data 06.08.2021.

– ”Achiziție sistem de supraveghere video” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 05.08.2021:
o Operator economic: S.C. CASYSTECH SERV S.R.L. Mizil;
o Necesitate: supraveghere loc de joacă Teilor;
o Obiect: Achiziție sistem de supraveghere video
o Cantitate achiziționată: 1 sistem;
o Valoare: 3.248,45 lei;
o Cod CPV: 35125000-6 Sisteme de supraveghere (Rev.2)
Contract de furnizare Nr. 32241 data 06.08.2021

– „Achizitie sistem pc” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 15.07.2021:
o Operator economic: S.C. SERVER CONFIG S.R.L. Alesd;
o Necesitate: activitatea curentă;
o Obiect: Achizitie sistem pc;
o Cantitate achiziționată: 1 bucăți;
o Valoare: 4.931,93 lei;
o Cod CPV: 30000000-9 – Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
Contractul de Furnizare nr. 30926/20.07.2021 incheiat cu SC SERVER CONFIG SRL avand ca obiect pachet workstation refurbished DELL T5810+ monitor refurbished DELL P2417

– „Achizitie licenta AutoCAD LT pe 3 ani”realizata din catalogul SEAP, finalizata in data de 15.07.2021 ;
o Operator economic: S.C. RADIENT CONSULTING S.R.L. Bucuresti;
o Necesitate: activitatea curentă;
o Obiect: Achizitie licenta AutoCAD LT pe 3 ani ;
o Cantitate achiziționată: 1 bucata;
o Valoare: 4 850 lei;
o Cod CPV: 48321100-5 – Sisteme de proiectare asistata de calculator (CAD) (Rev.2)
Contractul de Furnizare nr. 30723/15.07.2021 incheiat cu SC RADIENT CONSULTING SRL avand ca obiect licente Autocad LT.

„Achiziție servicii de evaluare construcții în vederea vânzării” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 08.07.2021:
– Operator economic: P.F.A. VENETE RAZVAN MIHAI;
– Necesitate: vânzare construcție;
– Obiect: Achiziție servicii de evaluare construcții în vederea vânzării;
– Cantitate achiziționată: 1 lucrare;
– Valoare: 350 lei;
– Cod CPV: 79419000-4 – Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2).
Contractul de prestari servicii nr. 30119/09.07.2021 incheiat cu VENETE RAZVAN MIHAI PFA avand ca obiect evaluarea cladirii , in vederea vanzarii.

„Achizitie servicii proiectare obiectiv „Înlocuire conductă canalizare pe str. Decebal, oras Mizil”” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 28.06.2021:
– Operator economic: S.C. DINENG DEV S.R.L. Ploiești;
– Necesitate: obiectiv de investiții „Înlocuire conductă canalizare pe str. Decebal, oras Mizil”;
– Obiect: Achizitie servicii proiectare obiectiv „Înlocuire conductă canalizare pe str. Decebal, oras Mizil”;
– Cantitate achiziționată: 1 pachet;
– Valoare: 28.000 lei;
– Cod CPV: 71322000-1 – Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Contractul de servicii nr. 30232/12.07.2021 incheiat cu S.C. DINENG DEV S.R.L/ avand ca obiect servicii de proiectare obiectiv „Inlocuire conducta de canalizare pe strada Decebal, Oras Mizil, jud. Prahova.

– „Achizitie sistem pc+monitor” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 24.06.2021:
o Operator economic: S.C. BRAND DESIGN TEAM S.R.L. București;
o Necesitate: activitatea curentă;
o Obiect: Achizitie sistem pc+monitor;
o Cantitate achiziționată: 4 bucăți;
o Valoare: 7.556,32 lei;
o Cod CPV: 30213300-8 – Computer de birou (Rev.2)

– „Achizitie licenta Microsoft Windows 10 PRO” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 24.06.2021:
o Operator economic: S.C. JACOB TODAY S.R.L. Brașov;
o Necesitate: activitatea curentă;
o Obiect: Achizitie licenta Microsoft Windows 10 PRO;
o Cantitate achiziționată: 4 bucăți;
o Valoare: 356 lei;
o Cod CPV: 48620000-0 – Sisteme de operare (Rev.2)

– „Achizitie papetărie – suplimentare 2” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 24.06.2021:
o Operator economic: S.C. DNS BIROTICA S.R.L. București;
o Necesitate: activitatea curentă;
o Obiect: Achizitie papetărie – suplimentare 2;
o Cantitate achiziționată: 25 topuri hârtie copiator A4, 30 bibliorafturi;
o Valoare: 372,45 lei;
o Cod CPV: 30192700-8 – Papetarie (Rev.2)

”Servicii de proiectare, asistenta tehnica, execuția lucrărilor și achizitia de dotări necesare pentru implementarea proiectului „Reabilitare, extindere și dotare infrastructură Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalului Orășenesc „Sfânta Filofteia” Mizil, județul Prahova” care se derulează prin SEAP:
– Obiectul achiziției: Servicii de proiectare, asistenta tehnica, execuția lucrărilor și achizitia de dotări necesare pentru implementarea proiectului „Reabilitare, extindere și dotare infrastructură Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalului Orășenesc „Sfânta Filofteia” Mizil, județul Prahova;
– Număr anunț de participare simplificat: SCN1088930;
– Documentația de atribuire este publicată în SEAP, în cadrul anunțului de participare simplificat nr. SCN1088930.

„Achizitie licenta electronica Microsoft Office Pro 2019” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 28.04.2021:
– Operator economic: S.C. START ASIG S.R.L. Voluntari;
– Necesitate: activitatea curentă;
– Obiect: Achizitie licenta electronica Microsoft Office Pro 2019;
– Cantitate achiziționată: 37 bucăți;
– Valoare: 5.549,63 lei;
– Cod CPV: 48300000-1 Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistica, planificare si productivitate (Rev.2)
Contractul de Furnizare incheiat cu S.C. START ASIG SRL avand ca obiecti 37 licente electronice Office Pro 2019.

“Reabilitare, Modernizare, Extinderea si Doatrea Gradinitei cu program prelungit nr. 5 – oras Mizil , Cod SMIS: 123870 ” care se deruleaza prin SEAP
– Obiect; Reabilitare, Modernizare, Extinderea si Doatrea Gradinitei cu program prelungit nr. 5 – oras Mizil , Cod SMIS: 123870
– Numar anunt de participare simplificat : SCN1086723;
– Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, in cadrul anuntului de participare simplificat nr. SCN1086723

“Achitizie stingatoare centrala fotovoltaica Mizill” realizata in catalogul SEAP, finalizata in data de 02.06.2021:
– Operatorul economic : S.C. GEFIL S.R.L.;
– Necesitate : prevederi legale in domeniul PSI;
– Obiect; Achititie stingatoare centrala fotovoltaica;
– Cantitate achizitionata: 4 stingatoare tip G5; 4 stingatoare tip SM100; 1 stingator tip P6-E-40;
– Valoare: 5.146,64 lei;
– Cod CPV : 35111320-4 Exrtintoare portabile ( Rev. 2), 35111300-8 Extintoare ( Rev.2)
Contractul de Furnizare incheiat cu S.C. GEFIL SA avand ca obiect vanzarea de produse din programul productie si comercializare al vanzatorului respective stingatoare.

„Achiziție servicii reevaluare active fixe Oraș Mizil” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 02.06.2021:
– Operator economic: S.C. TEAM RONEXPERT S.R.L. Brașov;
– Necesitate: conform prevederilor legale;
– Obiect: Achiziție servicii reevaluare active fixe Oraș Mizil;
– Cantitate achiziționată: 1 contract;
– Valoare: 10.000 lei;
– Cod CPV: 79419000-4 Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2).
Contractul de Furnizare nr. 27177/09.06.2021 oncheiat cu S.C. TEAM RONEXPERT S.R.L. avand ca obiectiv servicii de evaluare pentru stabilirea valorii juste a bunurilor immobile din domeniul public si din domeniul privat, in vederea inregistrarii in evidentele contabile.

Contract de furnizare Nr. 24974/20.05.2021

”Achiziție licență Adobe Acrobat DC Pro 2020” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 28.04.2021:
– Operator economic: S.C. VERASYS INTERNATIONAL S.R.L. București
– Necesitate: activitate curentă department IT;
– Obiect: Achiziție licență Adobe Acrobat DC Pro 2020;
– Cantitate achiziționată: 1 bucată;
– Valoare: 2.064 lei;
– Cod CPV: 48520000-9 Pachete software multimedia (Rev.2).
SPDE 295921051114370

Servicii de înregistrare cadastrală realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 28.04.2021 și 29.04.2021:
– Operator economic: S.C. POINT ID EXPERT S.R.L. Ploiești;
– Necesitate: înregistrare cadastrală teren pentru realizare obicteiv de investiții;
– Obiect: Achiziție servicii cadastru teren suprafață 4.360 mp;
– Cantitate achiziționată: 1 lucrare;
– Valoare: 1.000 lei;
– Cod CPV: 71354300-7 Servicii de cadastru (Rev.2).
– Operator economic: S.C. POINT ID EXPERT S.R.L. Ploiești;
– Necesitate: înregistrare cadastrală teren pentru realizare obicteiv de investiții;
– Obiect: Documentație cadastrală;
– Cantitate achiziționată: 2 lucrări;
– Valoare: 2.000 lei;
– Cod CPV: 71354300-7 Servicii de cadastru (Rev.2).
Contract de servicii nr. 23366 din 05.05.2021
Act aditional nr. 1 la Contractul de servicii nr. 23366 din 05.05.2021

”Achiziție servicii arhivistice” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 22.04.2021:
– Operator economic: P.F.A. DRĂGĂNUȚ IULIANA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ
– Necesitate: arhivare documente;
– Obiect: Achiziție servicii arhivistice;
– Cantitate achiziționată: 13.000 dosare;
– Valoare: 130.000 lei;
– Cod CPV: 79995100-6 Servicii de arhivare (Rev.2).
SPDE 295921051114380

Achizițiile de materiale necesare realizării branșamentului de apă și a racordului de canalizare pentru obiectivul ”Grădiniță cu program normal cu săli de grupă” (Grădinița 1) realizată de la operatori economici locali:
– Operator economic: CONSIMAT SERV S.R.L. Baba Ana
– Necesitate: realizare branșament de apă și racord de canalizare;
– Obiect: Achiziție materiale pentru instalații de apă și canalizare (cot PVC);
– Cantitate achiziționată: 2 buc.;
– Valoare: 30,25 lei;
– Cod CPV: 44115210-4 Materiale pentru instalații de apă și canalizare (Rev.2).

– Operator economic: SELEN SERV S.R.L. Mizil
– Necesitate: realizare branșament de apă și racord de canalizare;
– Obiect: Achiziție materiale pentru instalații de apă și canalizare;
– Cantitate achiziționată: 14 repere;
– Valoare: 338,74 lei;
– Cod CPV: 44115210-4 Materiale pentru instalații de apă și canalizare (Rev.2).

– Operator economic: SELEN SERV S.R.L. Mizil
– Necesitate: realizare branșament de apă și racord de canalizare;
– Obiect: Achiziție materiale pentru instalații de apă și canalizare (țeavă PVC);
– Cantitate achiziționată: 3 buc.;
– Valoare: 226,89 lei;
– Cod CPV: 44115210-4 Materiale pentru instalații de apă și canalizare (Rev.2).

Achiziția de servicii de scanare documente, realizată de la un operator economici local:
– Operator economic: S.C. ALBINUTZA S.R.L.
– Necesitate: scanarea de documente (palnșe format mai mare de A3);
– Obiect: Scanare planșe;
– Cantitate achiziționată: 1 buc.;
– Valoare: 1.680,68 lei;
– Cod CPV: 79999100-4 Servicii de scanare (Rev.2).

”Achiziție SSD 512GB” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 22.04.2021:
– Operator economic: S.C. IAȘI IT S.R.L. Horpaz
– Necesitate: Reparații pc;
– Obiect: Achiziție SSD 512GB;
– Cantitate achiziționată: 1 bucată;
– Valoare: 436,00 lei;
– Cod CPV: 30237000-9 – Piese si accesorii pentru computere (Rev.2).

”Achiziție suplimentară de papetărie” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 22.04.2021:
– Operator economic: S.C. BIRO-MEDIA TRADING S.R.L. București
– Necesitate: Papetărie pentru transmitere documente control;
– Obiect: Achiziție suplimentară de papetărie;
– Cantitate achiziționată: 25 topuri hartie copiator A4, 2 hârtie copiator A3, 30 bibliorafturi;
– Valoare: 560,88 lei;
– Cod CPV: 30197644-2 – Hartie xerografica (Rev.2).

”Instalație electrică de la tabloul general la blocul de măsură pentru Grădiniță cu 3 săli de grupă” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 19.04.2021:
– Operator economic: S.C. ESRA S.R.L. Ploiești
– Necesitate: Lucrări de realizare access la utilități;
– Obiect: Instalație electrică de la tabloul general la blocul de măsură pentru Grădiniță cu 3 săli de grupă;
– Cantitate achiziționată: 1;
– Valoare: 12.910,50 lei;
– Cod CPV: 45310000-3 Lucrari de instalatii electrice (Rev.2).

”Achiziție rechizite de birou pentru Primăria Mizil” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 20.04.2021:
– Operator economic: S.C. DNS BIROTICA S.R.L. București
– Necesitate: Rechizite de birou;
– Obiect: Achiziție rechizite de birou pentru Primăria Mizil;
– Cantitate achiziționată: 1;
– Valoare: 8.847,10 lei;
– Cod CPV: 30192000-1 Accesorii de birou (Rev.2).
SPDE 295921050411390

”Achiziție servicii de cadastru și intabulare teren cu suprafața de 40.000 mp” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 20.04.2021:
– Operator economic: S.C. POINT ID S.R.L. Ploiești;
– Necesitate: Servicii de cadastru și intabulare;
– Obiect: Achiziție servicii de cadastru și intabulare teren cu suprafața de 40.000 mp;
– Cantitate achiziționată: 4;
– Valoare: 4.000,00 lei;
– Cod CPV: 71354300-7 Servicii de cadastru (Rev.2).
SPDE 295921050410450

”Achiziția de servicii de consultanță realizare achiziții publice” realizată din catalogul SEAP, finalizată în data de 14.04.2021:
– Operator economic: S.C. CONSTRUCT MOARA VLĂSIEI S.R.L. Moara Vlăsiei
– Necesitate: Servicii suport pentru realizarea activității;
– Obiect: Achiziție servicii de consultanță realizare achiziții publice;
– Cantitate achiziționată: 500 ore;
– Valoare: 75.000 lei;
– Cod CPV: 79418000-7 Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2).
contractul de servicii nr. 22038/15.04.2021 avand ca obiect consultanta in realizarea achizitiilor publice derulate in Orasul Mizil

CONTRACT DE PRESTARI SERVICII Nr. 24712/18.05.2021
ACT ADITIONAL 1 LA CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII Nr. 24712/18.05.2021
Act adițional 2 la CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII Nr. 24712/18.05.2021.